O plan de estudos deste máster busca dotar ao seu alumnado das seguintes competencias:
Competencias básicas (establecidas polo RD 861/2010)
- Posuír e comprender coñecementos que acheguen unha base ou oportunidade de ser orixinais no desenvolvemento e/ou aplicación de ideas, a miúdo nun contexto de investigación.
- Que os estudantes saiban aplicar os coñecementos adquiridos e a súa capacidade de resolución de problemas en contornas novas ou pouco coñecidos dentro de contextos máis amplos (ou multidisciplinares) relacionados coa súa área de estudo.
- Que os estudantes sexan capaces de integrar coñecementos e enfrontarse á complexidade de formular xuízos a partir dunha información que, sendo incompleta ou limitada, inclúa reflexións sobre as responsabilidades sociais e éticas vinculadas á aplicación dos seus coñecementos e xuízos.
- Que os estudantes saiban comunicar as súas conclusións –e os coñecementos e razóns últimas que as sustentan– a públicos especializados e non especializados dun modo claro e sen ambigüidades. Que os estudantes posúan as habilidades de aprendizaxe que lles permitan continuar estudando dun modo que haberá de ser en gran medida autodirixido ou autónomo.
Competencias xerais
- Capacidade para integrarse en equipos de traballo multidisciplinares
- Capacidade de liderado
- Capacidade para a organización do traballo
Competencias específicas
- Coñecemento da estrutura do ecosistema comunicativo na sociedade dixital, así como dos usos, comportamentos e códigos dos distintos suxeitos que o conforman.
- Capacidade de optimizar a selección e aplicación de ferramentas TIC no ámbito académico e profesional.
- Capacidade para integrar a dirección de comunicación dixital dentro da estratexia de comunicación global dunha organización.
- Capacidade para identificar e definir públicos, obxectivos e mensaxes da comunicación institucional no contexto dixital.
- Habilidade para deseñar e implantar un plan de comunicación dixital e desenvolver campañas de comunicación en redes sociais e medios dixitais.
- Habilidade para deseñar a estratexia de contidos de acordo cos obxectivos de comunicación fixados e de desenvolvelos dentro das liñas estratéxicas da organización
- Coñecemento das principais fontes, métricas e ferramentas para medir a eficacia en redes sociais e comunicación dixital.
- Capacidade de interpretación e análise de métricas sociais.
- Capacidade para avaliar a eficacia e retorno das accións en medios dixitais e redes sociais.
- Capacidade para seleccionar e contratar canles de difusión de campañas de comunicación en medios dixitais e sociais
- Capacidade para implementar, adaptar e manter os sistemas de xestión de contidos (CMS) de referencia
- Capacidade para redactar contidos de marca para blogues, webs e redes sociais dentro da estratexia de comunicación dixital dunha organización.
- Coñecemento das técnicas e usos da redacción e maquetación de contidos para internet.
- Coñecemento dos elementos técnicos, legais, narrativos e artísticos para a creación e publicación de fotografías, gráficos, vídeo, audio e animación na internet e redes sociais.
- Coñecemento sobre as ferramentas e dispositivos de fotografía, gravación de vídeo e audio, edición e distribución, optimizadas para internet e redes sociais.
- Capacidade para rexistrar, editar e distribuír fotografía, vídeo e audio de acordo con estándares optimizados para internet e as distintas redes sociais.
- Coñecemento sobre as ferramentas de deseño gráfico e visualización de datos optimizados para internet e redes sociais
- Capacidade para elaborar deseños e infografías optimizadas para cada canle de comunicación dixital
- Coñecemento dos contextos e procesos do emprendemento empresarial
Capacidade para elaborar un plan de negocio.
Competencias transversais
- Capacidade para comprender o significado e aplicación da perspectiva de xénero nos distintos ámbitos de coñecemento e na práctica profesional co obxectivo de alcanzar unha sociedade máis xusta e igualitaria.
- Capacidade para comunicarse por oral e por escrito en lingua galega. Sustentabilidade e compromiso ambiental. Uso equitativo, responsable e eficiente dos recursos.
- Habilidade para a xestión da marca persoal e a propia reputación dixital.
- Habilidade para a integración e aplicación de coñecementos nun proxecto de comunicación dixital.